Tuesday, July 26, 2011

23 dagar...

Ja, 23 sommardagar som jag knappt upplevt känns det som. Orkar inte gå in på detaljer, men har varit sjukskriven och det är en kamp mot klockan att bli bra innan bröllopet. Efter gårdagens besök till läkaren verkar det som att det är en möjlighet iaf :) tjoho!

I stort sett har jag tillbringat dessa 23 dagar innanför lägenhetens väggar. Dock i början blev jag överraskad och tagen på möhippa av mina underbara vänner som såg till att allt gick lugnt till och att jag orkade med det de hittade på.

Idag är det 17 dagar kvar tills jag ska gå in i kyrkan som fröken och ut som fru... längtar! För en sak kan jag säga att de senaste 3 veckorna har tagit med sig, och det är att jag gifter mig med världens bästaste! Han är helt underbar och precis det jag behöver i mitt liv!

Jag ska försöka orka med att håller er lite bättre uppdaterade här på bloggen, men inga löften ;)

No comments: