Tuesday, May 8, 2012

Nystart... igen.

Shiiiit.... Sorry!

Galet, har nog inte fattat hur tiden har sprungit ifrån mig på sistone. Hur kan man inte hinna något när det enda man gör är gå hemma på dagarna?

Kort sammanfattning är iaf att jag har börjat bli lite social och numera träffar andra mammor och folk på dagarna, vilket kan vara en del i varför jag blivit lite dålig på bloggen, men ska ta tag i det igen och inte glömma er kära läsare.

Vi har hunnit med Arvids barnvälsignelse, resa till västervik och mina föräldrar, träffa vänner, mysa med varandra och även blivit av med vår lilla försöks hund som fått flytta till annan familj istället för oss.

Idag har jag haft egen tid hos frissan och fixat till mitt hår medans svärfar tog hand om prinsen! Det var underbart och välbehövligt!

Sen måste jag ju även påpeka att idag är det 3 månader sedan lilleman kom till oss, eller snarare kom ut ur min mage... Fantastiskt förmånligt att få vara hans föräldrar!

Nu har ni fått en snabb recap och jag ska återta mitt bloggande på allvar.

No comments: