Wednesday, August 29, 2012

Onsdagspucko

Kom hem ikväll från spinningpasset och tänkte skämma bort min kropp med ett bad då det var evigheter sedan. Arvid sov så bara att börja hälla upp vatten och jag fick en briljant idé: i skåpet minns jag en påse med badsalt! Det blir mys, så jag hämtar o häller i. Blir lite fundersam när vattnet fyllt klart och saltet fortf inte börjat lösa sig. Men men, det var väl gammalt tänker jag medans jag kliver i. Efter 30 min kommer min man in o tittar i badet:

H: vad har du haft i?
J: badsalt!
H: vart hittade du det?
J: i skåpet, det har stått i evigheter, så är nog därför det inte löser upp sig :(

Nu börjar H asgarva, titta i skåpet, garva lite till innan han glatt säger. Du har haft i dekorationssand i ditt bad! Sånt man ska ha under ljus!

Så här ligger jag o badar i dekorationssand o funderar på om det blir ngn peeling av det iaf ;)

1 comment:

Unknown said...

Haha...roligaste på länge! Jag vill också ha badkar...mysigt!