Tuesday, December 18, 2012

18 december

Igår kväll var jag på terminsavslutning för båda körerna jag sjungit i under hösten. Båda två fantastiskt roliga på sina olika sätt :)

Idag är en låååång dag men ska försöka hitta på något roligt att göra. Håkan ska på hockey med firman ikväll, men jag har dagens belöning ikväll när Nathalie landar här sent för ett besök innan hon fortsätter hem till sina föräldrar imorgon :)

Kalendern måste jag ju redogöra för oxå... igår gick inte att få till eftersom jag helt enkelt inte var hemma, men planen var att jag skulle fått laga mat ;) och idag eftersom Håkan inte är hemma har jag fått ett kort där det står att han älskar mig!

Ha en skön dag, bara 6 dagar kvar till julafton :D

1 comment:

Nathalie said...

Nu har jag haft sista lektionen för det här året!
Snart beger jag mig till flygplatsen!!!

Kram, ses snart!