Saturday, August 7, 2010

Semestertider är slut

Ojsan, inser att det är länge sedan jag skrev sist, men sommaren har varit fullt av annat än att sitta vid datorn :) Ska nu försöka komma igång med bloggandet igen!

Juni och juli har varit fyllda av underbara händelser och underbart folk :) Jag har jobbat min beskärda del och haft ett par veckor ledigt, en mängd grillkvällar som fyllts med skratt och god mat. Midsommar i skåne och cykelturer till några mysiga badplatser, promenad i bokskogen och mysiga kvällar med vänner. En del saker kanske kommer som små anekdoter här i framtiden eller så fylls platsen med annat... beror nog på humör och tillfälle :)

Men I am back och ser fram emot en händelsefull framtid!

Obs... jag tycker det är roligt att läsa andras bloggar etc så har just du en plats du skriver på som är allmän tillgängligt får du gärna lämna den till mig i en kommentar så ska jag försöka följa dina inlägg :)

No comments: