Thursday, May 12, 2011

Veckan bara rusar

Och jag hinner knappt med... Är ju mkt att hinna med processen utöver jobb och vardag. Men än så länge med lite hjälp från min älskade har varje dag innehållit det den ska iaf.

Måndag blev en kvällspromenad
Tisdag blev spinning på gymmet
Onsdag blev morgonpromenad och geocaching på kvällen
Torsdag orkade jag inte morgonrundan, men har gått 5km nu på kvällen

Planen för resten av veckan är morgonrunda imorn, dvs fredag. Eventuellt en kvällsrunda med Rosso eftersom han kommer hit lagom till kvällen.

Lördag blir det förhoppningsvis minst 5km på morgonen och söndag ska vi ut i skogen heldag, så ser ut som att även denna veckan går ihop sig med vad som ska göras.

Gällande maten går det faktiskt ok att följa schemat, börjar komma in i det nu och det går lättare och lättare att inte sukta efter annat. Lite som att man helt enkelt accepterar att det inte finns några alternativ annat än att äta exakt det som står. Är man inställd på att det inte finns alternativ så är det enklare att helt enkelt inte tänka på alternativ och frestelser :)

Jag ska dock bättra mig på att uppdatera här, har lite dåligt samvete för att jag försummat er läsare ;) Men nu väntar sängen och en god natts sömn innan klockan ringer för morgonrundan.

No comments: