Saturday, November 2, 2013

En helt vanlig men ändå fantastisk dag!

Eller kanske är det för att dagen varit helt vanlig som den upplevs som fantastisk. Mannen är iväg på svensexa och jag har fått lyxa med min lilla påg! Vi har hunnit med så mycket, allt från lek i trädgården till att läsa min häst o mulle tillsammans. Ätit mycket mat och fikat snask. Lekt o busat och "pratat allvar" (så gott det nu går med en 21 månaders).

Jag har påminnts om vilken nåd det är att få vara mamma samtidigt som jag fått vara så tacksam för denna lilla person som vi får vara med o forma och utveckla. Så mycket potential och så mycket personlighet! Ber om mera nåd att få vara en bra förebild, en trygg hamn och någon som han vågar komma till med allt. Att helt enkelt få vara en så bra mamma som jag kan.


No comments: