Tuesday, November 1, 2011

Ett updrag...

Kanske skulle jag ta och utmana mig själv och skriva något på bloggen varje dag nu när jag blivit heltidssjukskriven? Något tips om ämne eller rubrik som jag ska satsa på?


Idag har iaf varit en skrämmande dag, eftersom vår läkartid blev försenad... mkt försenad och vi sedan fick 10 min istället för 45 min och var tvungna att stressa genom all information. Resultatet av det blev att vi fick information i klump vilket gjort mig lite orolig, men ska försöka gilla läget och ta det lugnt. Om 4 veckor vid nästa träff med doktorn ska han ha rett ut en del saker med neurologerna och förhoppningsvis ha lite mer tydliga svar till oss och inte "vi får se"...

Annars har jag även varit på min gravid/sjukgymnastik gympa idag och det börjar bli en trevlig vana att se samma ansikten på tisdagarna i bassängen. Gemensamma bekymmer och fler som går som krattor med kryckor och smärta som är med i processen att bli förälder.

Säg gärna till om du har något tips på vad jag ska skriva för inlägg här kommande tiden? Ge mig uppdrag!

No comments: